niedziela, 24 czerwca 2018

Flower box i lawenda

Piękno trzeba fotografować...










6 komentarzy:

  1. Ile śliczności..., aż miło popatrzeć.:) Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne flower boxy :) Ja ostatnio wpadłam na wieczne róże i teraz z nich montuję bukiety i flower boxy - naprawdę fajna sprawa. I bardzo długo stoją!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo u Ciebie to dopiero piękno w każdej postaci, pozdr.💕😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny flower box! Rosliny sztuczne zawsze kojarzyły mi się z tandetą, ale muszę przyznać, że od pewnego czasu powoli zmieniam o nich zdanie. Dzięki właśnie flower boxom i pięknym wiankom na drzwi coraz bardziej się do nich przekonuję :) Lecę szukać jakiegoś pudełka i sama stworzę sobie taki kwiatowy box! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystam z inspiracji i przygotuję materiał na swoją stronę o flowerboxach. Zapraszam http://www.bdmeble.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam flowerboxy! Ostatnio przekonałam się też do tych ze sztucznych kwiatów. Samej trudno mi uwierzyć, ale w hurtowni Bomm naprawdę można znaleźć cuda. Muszą zatrudniać tam dobrych florystów!

    OdpowiedzUsuń