niedziela, 8 lutego 2015

Wymianka, ..poswiątecznie...

Wymianki  poświąteczne wysłałam.  Do Edytki ,   Sandry i Gosi. Zdjęcia w takiejż kolejnści, ponizej.
Co otrzymałam od dziewczyn, pokażę w nast,poście, bo akcja trwa.

Podczas ferii z zespołem byłam w Galerii Slendzińskich.
Oto  wykonane prace- na czarnym brystolu:: pastele, kredki metaliczne, tusz biały i czarny.


I na koniec świątecznie, by ocalić od zapomnienia.
Zabawki na choinkę wykonane na konkurs z dziećmi i mamami .Ze słomy siana, papierów kolorowych..itp


Uwaga, która z Was zgadnie, gdzie byłam? 
wyślę nagrodę, gazetki wnętrzarskie....


 Podać proszę miejsce i miejscowość.
Czekam na odpowiedż do końca tygodnia. papa!



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wymianki:) Super sa takie miłe niespodzianki:)
    miłego tygodnia Celinko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja z poślizgiem jutro wysyłam paczuszkę do Ciebie, więc nic się nie martw:D
    Twoja baaardzo mi się podobała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, takie wymianki cieszą, nawet niewielki,pa!

      Usuń
  3. Wg mnie odwiedziłaś stolicę i Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie, na fotografii jest rekonstrukcja synagogi z Gwoźdźca.
    Moja paczuszka wyrusza jutro, mam nadzieję, że Cię ucieszy jej zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bingo Gosiu, wyślę Ci gazetki, brawo!. byłam w Muzeum w sobotę, dwie godziny to dla mnie było za mało,żeby zajrzeć w każdą szufladkę muzeum.

      Usuń
  4. A ja jeszcze nie pochwaliłam się naszą wymianką, muszę nadrobić.
    A Twoja wycieczka musiała być ciekawa, widzę wnętrze synagogi. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak Edytko, ciekawe muzeum, tłumy były w sobotę...

    OdpowiedzUsuń
  6. No te zabawki świetne a lale ze słomy szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prace, bardzo mi się spodobały księżyce, to dla mnie inspiracja na przyszłe święta, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń