piątek, 23 sierpnia 2013

Candy - krótkie - wyniki !!!!

Dziewczyny, jak widzicie u mnie krótkie candy.
Jestem w ogóle za takimi krótkimi, bierze w nich udział mniej osób i mają większe prawdopodobieństwo wygranej. Ja z reguły jak widzę ,że u kogoś na candy jest już 90 osób, rezygnuję.
Dobrze, ja tu gadu,gadu, a losowanie przedstawia się następująco: zdjęcie nieostre, ale poniżej już widać:
Candy wygrała  :
                               DUSIA z bloga:: Syndrom Kury Domowej http://syndromkurydomowej.blogspot.com/  Gratuluję !

I jeszcze nagrody pocieszenia, które zawsze muszą być.Jak już robię candy, muszę nagrodzić co najmniej 2 osoby, za oczeiwanie na łut szczęścia.
Oto one:
Jest to :  GO -SIA z bloga SZAŁU NIE MA    http://szalu-nie-ma.blogspot.com/ oraz GOSIA-STARE PIANINO http://starepianino.blogspot.com/
Otrzymacie ode mnie obiecane gazetki i dorzucę własne saszetki zapachowe lawendy, takie:
Odnośniki do blogów, zrobię póżniej, bo mój laptop jest po naprawie i nie wszystko jeszcze dobrze funkcjonuje,Dziękuję za zaufanie , za zabawę ! Podajcie mi adresy, a wszystko będę wysyłać od poniedziałku.
Następne krótkie candy we wrześniu ! Zapraszam !


13 komentarzy:

  1. Gratuluję Dusi nagrody głównej:) I cieszę się bardzo z nagrody pocieszenia:)))))))
    Już ślę adresik na @

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zrobiłaś mi niespodziankę:))bardzo się cieszę, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wielkie! Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy i dziekujemy za zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi :D
    U mnie candy cameralne, bo takie najlepsze, ale mam tak samo jak Ty, jak widze tłum to odpuszczam, bo chyba ze zapisuje się gdzies na poczatku to potem nie mam wpływu ;)
    Dzięki za zapisanie u mnie :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niespodzianka, to się nazywa mieć tyci, tyci szczęścia , dziękuję , dziękuję i pędzę z adresem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń