środa, 31 lipca 2013

Ziola w doniczkach i szklarenka.

 Witam blogerki - inspiratorki !
Wakacje to czas by zrealizować niektóre czynności, Ja dawno miałam założyć ogródek ziół na parapecie kuchni. Już część ziół rośnie, a następne przyniosę z działki. W małej szklarence rośne dynia ozdobna, czy będą jej owoce? zobaczymy...


Oglądam balkony dziewcząt i podziwiam, bo mój jest bardzo mały.Na moim balkonie jest talerz tv - i wpadłam na pomysł, by go ożywić.

Niebawem ogłoszę znowu krótkie candy, już teraz zapraszam !

13 komentarzy:

  1. Wspaniały domowy ogródeczek :) Pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogródek robi wrażenie:) A jakie zdrowie z niego płynie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam talerz, ważne że można wyjść na niego :) pomysłowe ożywienie :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklarenka fantastyczna, ziółka uwielbiam za ich zapach ... smak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małe też jest śliczne.Fajny pomysł z kwiatami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczny shabby zielnik:-) Szklarenka jest cudna! Drewniana?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny! szklarenka drewniana Magdo, wygrzebana na stoisku ogrodniczym w Leroy Merlin.pa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie zagospodarowałaś swój parapet, zioła w kuchni to podstawa:)) BArdzo dobry pomysł z ozdobieniem anteny satelitarnej:)) czego to my kobiety nie wymyslimy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny mini ogródek.
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego M:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to wszystko wspaniale wygląda. Bardzo zielono...
    A ożywienie talerza- super pomysł.
    Aaa i świetny , pełen pasji blog, zostanę tu na dłużej;-)
    Buziaki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale urocza szklarenka! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie wyglądają. Jestem pod wrażeniem, że można to tak ładnie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń