niedziela, 7 grudnia 2014

Szydełkowy płatek śniegu ,szydełkowanie nic trudnego!

Czas biegnie nieubłaganie, ale szydełkowanie "wciąga"!
Przed chwilą nauczyłam się robić płatek śniegowy.Tak fajnie tłumaczy wykonanie pewien Pan
https://www.youtube.com/watch?v=-xRKdtvNHAA .
Poniżej pokażę jeszcze zrobioną osłonkę na szklankę, oraz już pozszywane kwiatki, ale jeszcze nie zszyte w całość.Wciąż nie mam czasu.

Mam też robić wianki z bombek na drzwi, jeśli macie dziewczyny wzór fajnego wianka, to proszę.

Zapraszam nadal na candy, poniżej.
Pozdrawiam zerkających!


10 komentarzy:

  1. Nieźle ci wychodzą te ozdoby szydełkowe. Szydełko wciąga niesamowicie tylko czasu ciągle brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja cię podziwiam, bo do szydełkowania mam niestety dwie lewe ręce. Piękne rzeczy wyszydełkowałaś:)
    ściskam cię mocno kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, jak ja długo nie szydełkowałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Te moje szydelkowanie,to pikus przy Waszych pasjach! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie umiem szydełkować,a szkoda.Pozdrawiam Cie serdecznie,Edyta:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wytrwałość. Zrobić to jedno a jeszcze pozszywać :) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie niedługo zima, więc takie płatki śniegu z włóczki są jak najbardziej w klimacie. Również można zrobić dzieciom zabawki z włóczki https://alewloczka.pl/pl/blog/Najpiekniejsze-i-bezpieczne-zabawki-dla-dzieci-z-wloczki/18 które idealnie sprawdzają się przy najmłodszych maluszkach. Takie zabawki z włóczki są miękkie i nie ma obaw że można zrobić sobie krzywdę.

    OdpowiedzUsuń