niedziela, 14 lipca 2013

Złote myśli - do Edyty sztmbucha !

Zapisuję złote myśli. Ta o przyjaciołach - jakże trafna !
Edytka zrobiła na moja prośbę - sztambuch.
Sztambuch-dawniej: rodzaj pamiętnika, oprawny zeszyt, do którego wpisywano teksty okolicznościowe, wierszyki, aforyzmy itp.; album, imiennik, imionnik
Swoich zeszytów z myślami mądrych ludzi mam sztuk sześć. a myśli  ponad tysiąc .


Ten sztambuch, pięknie wykonany od Edytki jest dla mnie naj, naj, naj
 Z prawej strony mego bloga jest link,można zajrzeć do Edytki, ona wykonuje CUDA !
Pozdrawiam ! Blogerki! Udanych wakacji!!



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też tak robiłam, teraz jak cos potrzebuję przeszukuję sieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam z tych,które zbierałam jak byłam nastolatką, a teraz zapisuję te, z czytanych książek..pa !

      Usuń
  3. Dobry nawyk :) Na co dzień używam terminarza, tam zapisuję różne rzeczy, czasami są to cytaty :) Sztambuch piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądry cytat:) Takie życie niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam w domu kilka takich zapisanych złotymi myślami zeszytów. A sztambuch jest po prostu piękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną myśl zapisałaś w swoim sztambuchu. Bardzo trafną. Cieszę się, że sztambuch daje Ci tyle radości.
    Muszę i sobie zrobić takie notesso, bo wiadomo, że szewc bez butów:-)
    Dziękuję też za peany pod adresem sztambucha i moich chałturek:-) Dzięki bardzo:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło:-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko! Wiesz ,że ubóstwiam Cię !

    OdpowiedzUsuń